Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok, ktorý vydáva spoločnosť B&H Insurance, s.r.o, so sídlom Mlynské nivy 10, 821 09 Bratislava, IČO 36789429, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., v oddieli Sro, vl.č. 46381/B (ďalej len „spoločnosť“)


Podanie sťažnosti

  1. Sťažnosť môže klient alebo potenciálny klient podať niekoľkými spôsobmi a to:
    a) písomne prostredníctvom pošty alebo kuriérskej služby na adresu sídla spoločnosti Mlynské nivy 10, 821 09 Bratislava
    b) osobne na adrese kancelárie spoločnosti Mlynské nivy 10, 821 09 Bratislava,
    c) prostredníctvom spolupracovníka spoločnosti alebo zmluvného partnera spoločnosti,
    d) prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu spoločnosti bhic@bhic.sk
  2. Sťažnosť musí v prípade fyzickej osoby obsahovať meno a priezvisko klienta alebo potenciálneho
    klienta a platnú adresu, na ktorú bude zaslaný výsledok prešetrenia sťažnosti; v prípade právnickej
    osoby musí sťažnosť obsahovať obchodné meno spoločnosti, adresu jej sídla a údaje na kontaktnú
    osobu. Vo svojej sťažnosti klient alebo potenciálny klient špecifikuje službu, ktorej sa sťažnosť týka,
    popíše dôvody sťažnosti a predloží doklady zdôvodňujúce sťažnosť. Pri neúplných informáciách a
    dokladoch potrebných pre správne posúdenie sťažnosti a jej úspešné vyriešenie je možné od klienta
    alebo potenciálneho klienta vyžiadať ich doplnenie. Sťažnosť sa bude ďalej posudzovať, aj keď
    osoba uplatňujúca reklamáciu bude mať doklady iba čiastočné alebo žiadne, napr. ak došlo k ich
    strate. V takomto prípade sa bude vychádzať z dokladov archivovaných v spoločnosti.
  3. O sťažnosti podanej ústne sa spíše zápisnica v dvoch vyhotoveniach. Zápisnicu za spoločnosť
    spisuje s klientom alebo potenciálnym klientom zamestnanec spoločnosti alebo spolupracovník
    spoločnosti a na pobočke spoločnosti ten zamestnanec, ktorý bude príslušným vedúcim
    zamestnancom spísaním sťažnosti na pobočke poverený (ďalej len „oprávnený zamestnanec“). Zo
    zápisnice musí byť zrejmé najmä to, kto, kde a kedy sa sťažuje a aký je predmet sťažnosti.
  4. Zápisnicu o ústnej sťažnosti podpisujú po jej prečítaní klient alebo potenciálny klient a oprávnený
    zamestnanec. Jedno vyhotovenie zápisnice zostáva spoločnosti a jedno vyhotovenie odovzdá
    oprávnený zamestnanec klientovi alebo potenciálnemu klientovi. Odovzdanie vyhotovenia sťažnosti
    klientovi alebo potenciálnemu klientovi podľa predchádzajúcej vety oprávnený zamestnanec vyznačí
    na vyhotovení, ktoré zostáva v spoločnosti.
  5. Zamestnanec vybavujúci príslušné podanie konzultuje podanie uvedené v bode 1 s vedúcim
    zamestnancom alebo konateľom spoločnosti ústne. O skutočnosti, že podanie bolo konzultované s
    vedúcim zamestnancom alebo konateľom spoločnosti, vykoná zamestnanec obchodného oddelenia
    písomnú poznámku v spise, a to tak, že uvedie dátum konzultácie a meno a priezvisko vedúceho
    zamestnanca alebo konateľa spoločnosti, s ktorým podanie konzultoval.
    Lehota na vybavenie sťažnosti
  6. Sťažnosti sú vybavované bezodkladne po ich prijatí pracovníkom spoločnosti.
  7. Lehota na vybavenie sťažnosti je 30 (slovom: tridsať) kalendárnych dní od prijatia sťažnosti do
    spoločnosti.
  8. V prípade, že zo závažných dôvodov nie je možné vybaviť sťažnosť v lehote uvedenej v bode 2 tohto
    článku, môže spoločnosť predĺžiť lehotu na vybavenie sťažnosti najviac na 60 (slovom: šesťdesiat)
    kalendárnych dní odo dňa doručenia sťažnosti, pričom musí sťažovateľovi oznámiť dôvody
    predĺženia lehoty na 60 (slovom: šesťdesiat) kalendárnych dní, a to do 30 (slovom: tridsať)
    kalendárnych dní odo dňa doručenia sťažnosti.
  9. Klient alebo potenciálny klient je do 30 (slovom: tridsiatich) kalendárnych dní od prijatia sťažnosti
    spoločnosťou informovaný o výsledku riešenia sťažnosti a to písomnou formou v podobe
    doporučeného listu na ním uvedenú adresu v zaslanej sťažnosti. V prípade, ak klient alebo
    potenciálny klient tento list s výsledkom riešenia sťažnosti neprevezme, považuje sa za doručený v
    deň, kedy bol list vrátený na adresu sídla spoločnosti.
    Podanie odvolania
  10. Pokiaľ klient alebo potenciálny klient nie je spokojný s výsledkom riešenia sťažnosti, môže podať
    odvolanie proti výsledku riešenia sťažnosti a to do 15 (slovom: pätnásť) kalendárnych dní od
    doručenia rozhodnutia zodpovedného pracovníka na adresu klienta. V tomto prípade začína plynúť
    nová 30 (slovom: tridsať) dňová lehota na vybavenie odvolania.
  11. Odvolaním sa zaoberá konateľ spoločnosti, ktorý zároveň informuje o tejto skutočnosti spoločníkov.
    Na základe dostupných a v prípade potreby dožiadaných podkladov vydá konateľ rozhodnutie o
    výsledku riešení sťažnosti. O tomto výsledku je klient alebo potenciálny klient informovaný
    doporučeným listom a to do 30 (slovom: tridsať) kalendárnych dní od prijatia odvolania na riešenie
    sťažnosti spoločnosťou.
    Záverečné ustanovenia
  12. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu a doplnenie tohto reklamačného poriadku. Takúto zmenu
    spoločnosť oznámi na internetovej stránke spoločnosti s uvedením dátumu účinnosti.
  13. Vzťahy neupravené týmto reklamačným poriadkom sa riadia všeobecne záväznými právnymi
    predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
  14. Tento reklamačný poriadok nahrádza doteraz platnú verziu a nadobúda účinnosť dňa 2.11.2021.
    Bratislava 1.11.2021